Beoordelingen gemaakt door onze klanten die gebruik hebben gemaakt van Monteur op Afstand.
Er zijn nog geen beoordelingen.
de fitting
27 11 2017
Geacht ‘Monteur op Afstand team’, Mijn (eerste) ervaring met ‘Monteur op afstand’ is goed. Wij werden in onze beleving -precies hebben we de tijd niet opgenomen- snel opgebeld door de door ons gekozen monteur. De heer Kers van Kers Elektro Reparatie Service heeft ons heel vakkundig en bijzonder netjes geholpen en ook nog tips en onderdeelnummers gegeven voor het geval een ander onderdeel nog defect zou blijken. Waar wij tegenaan liepen was dat ik, hier bij mijn defecte koelkastlampje, niet de juiste meetapparatuur had. Desondanks hebben wij met ‘Monteur op afstand’ het defecte onderdeel kunnen opsporen. Ook de prijs waarvoor ik één en ander heb kunnen repareren is voor ons een hele opluchting. Wij zijn daarom erg tevreden met Uw service! Met vriendelijke groet,
x
3 11 2017
Geweldige service! Heel fijn dat het zo makkelijk op afstand ingeschat kan worden. Precies waar behoefte aan was bij dit soort problemen.
Bionda
27 6 2016
Monteur 15 min voor sluitingstijd verzoek tot bellen gestuurd. Niet verwacht, maar toch teruggebeld. Werd snel duidelijk wat probleem was. Kortsluiting. Meteen afspraak gemaakt en maandag monteur geweest. Meteen heldere reparatiekosten. Vaatwasser gerepareerd. Geweldig. Heel handig eerst tel contact met een monteur. Voor 9,95 geen geld en toch duidelijkheid. Fijne service, goede reparatie, heel klantvriendelijk. Top
Alfons
26 6 2016
Heb zaterdagochtend een terugbelverzoek verzocht en ontving binnen een uur een reactie. Ik ken nu het euvel en weet ook hoe prijzig het is om het onderdeel te laten vervangen. Prachtig initiatief!
miele combimagetronoven / siemens vaatwasser
23 6 2016
De monteur (jan kers) was naar mijn mening zeer kundig en goed op de hoogte van het euvel dat ik noemde. De display van onze magnetron sloeg op hol bij het instellen van de tijd. Hij adviseerde om de display goed schoon te maken omdat er mogelijk een onzichtbare film op zou zitten. Nu werkt het weer. Mbt de vaatwasser (siemens) heeft hij geadviseerd om de dealer te bellen omdat dit een garantie-item betreft. de vaatwasser maakte tijdens het programma een brommend geluid. bleek een ontwerpfout in de sproeiarm te zijn. de leverancier heeft inmiddels de arm vervangen en het werkt weer zoals het hoort Monteur op afstand lijkt mij een zeer goed initiatief. Misschien een tip om bij elke monteur te noemen in welke regio hij/zij opereert.
Mirella
17 5 2016
Om 10.30 mijn verzoek ingediend, meteen erna een bevestigingsmail en binnen een uur gebeld. Het probleem uitgelegd. Monteur kon meteen aangeven waaraan hij dacht dat het lag. Zijn werkgebied lag niet in Nijmegen, dus werd mijn contact doorgezet naar een andere monteur. Helaas zijn er nog geen uitvoerende monteurs aangesloten in de regio Nijmegen.
WdG
6 5 2016
Voor een vaag geluid aan onze wasmachine kun je een monteur laten komen. Met de kans dat de reparatie niet meer opweegt tegen nieuwkoop (16 jaar oud). Dé oplossing was MonteurOpAfstand. Hij kon goed advies geven zodat we tegen lage kosten wisten wat we het beste konden doen: niet meer repareren. Top geregeld!
Bosch
29 3 2016
Ik wist niet hoe ik het beschermkapje van de thermostaat van mijn koelkast moest verwijderen. Jan Kers heeft dit uitgelegd, en daarna kon ik hem zelf verwijderen en de thermostaat gaan repareren. Fijne oplossing.
Jan Kers
27 3 2016
Ik werd ruim binnen de genoemde tijd terug gebeld en ben heel goed geholpen. Door op deze manier met een monteur te spreken heb ik niemand langs hoeven laten komen, wat me enorm veel geld gescheeld je heeft. Ik zou het een volgende keer zeker weer op deze manier doen.
Rutger
3 3 2016
De wasmachine knipperder een bepaalde code. De hulp hierbij was snel. Helaas kan de wasmachine niet gerepareerd worden. Hiervoor is het zeker waard een monteur op afstand te hebben, aangezien we anders voorrij kosten hadden gehad om een code te ontcijferen. Nu is alles via de telefoon gebeurt en sneller en goedkoper afgehandeld.
Manchet moest worden vervangen
16 2 2016
Prima service. Zondagavond probleem omschreven per mail. De volgende dag gelijk gebeld, en afspraak gemaakt om de reparatie uit te voeren. Service monteur was zeer vakkundig en vriendelijk. Monteuropstand is zeer zeker aan te raden voor de onhandige mensen zoals ik!
Daan Simoons
22 1 2015
Mijn vaatwasser gaf een foutmelding. Via internet kon ik niet achterhalen hoe het probleem op te lossen. Jan Kers kon mij snel en helder helpen. Hij legde me uit wat ik eerst moest demonteren. 5 minuten later teruggebeld en hem via Skype laten meekijken. Toen werd snel duidelijk dat de vaatwasser z'n tijd gehad had (17 jaar oud) en dat het door interne corrosie niet meer zinvol was om hem te repareren.